irem01 Kızlar benim de göğsümden siktikca süt geliyor diye doktora gittim prolaktin düşük bile çıktı. Dostinex verdi ama bilemedim düşük olduğunda da süt gelir mi başına gelen var mı
Belinay0922 irem01 rabbim kizini sana bagislasin en kisa zManda da rabbim tekrar kucagini doldursun🤲canm benmde ayni durum doktor bana dediki 1 kurtaj olmussun sut akmasi normal gebelige engel degil dedi
irem01 Belinay0922 Allah razı olsun sanada çok geçmiş olsun canım. Doktor dostinex yazdı kullandım şuan durdu akması. İnşallah sana da hayırlısıyla en yakın zamanda nasip olur tekrardan 🤲🏻
Hayal23455 Seherselim mrb benim değerim de 75 ilacı bir ay kullandım adet oldum bitti şimdi bir aylık daha var bende kalırım inşallah 🥹