Mehtapasyaaa doktorum 3 aydan sonra organik boyayla boyamama izin verdi watsonstan naturtint markanin 10 numara boyasini da hamileliğim boyunca 5-6 kez kullandım herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Doktorumda boyatmis hamileyken hamileyim diye hayatınızı cehenneme döndürmeye gerek yok bence