Kubra51 merhabalar, ilk doğumumda 33. Haftada yüksek tansiyon çıktı. sonrasında idrarda protein kaçağıyla birlikte preeklempsi olduğumu söylediler. O dakikadan sonra gitmediğimiz doktor kalmadı proflar doçentler. Normal doğum yapmanın mümkün olmadığını hepsi söylediler. Doğum şekline lütfen takılmayın, bunu düşünerek strese de girmeyin. Önemli olan sağlıklı bir şekilde bebeğinize kavuşmanız. Tansiyonunuzu güzel takip edin alfamedi doktorun söylediğini şekilde düzenli olarak kullanın. Bebeğin hareketlerini takip edin. Ve kafanıza çok takmayın. Ben 21 tansiyonla sezaryen doğum yaptım. Çok şükür ne oğlumda ne ben de hiçbir sorun olmadı. Doğum şekli en son düşüneceğiniz şey olmalı. Başka sorunuz olursa yanıtlamaya çalışırım.