Gulak çok geçmiş olsun canım 34. Haftada doktor olduğunu söyledi benim tansiyonum 160 90 oldu bi kere hemen hastaneye gittik test fln aldılar çok şükür her hangi bi sorun çıkmadı ama normal doğumdan korkuyorum doğum anında beyne pıhtı atma ihtimali fln oluyor diyorlar bende korkuyorum özele gidip sezeryan olacam bu gidisle