1Gunes Fgbebek-1 aşırı silik kuzum yansıma gibi duruyo umarım vardır bir kaç gün daha bekle istersen. Beklemek istemez isen kan testi yatırabilirsin.
9ay10gun Fgbebek-1 benimde böyleydi kan testinde 14 çıkmıştı :) çok yeniydi yani bir kaç gün bekleyip sizde kan verin
Ayytacc Fgbebek-1 canm bu testte guvenme bekle adetin gecsin test yap ve ya diger testtden yap bende yaptim direk cizgi cikmisti adet olmustum yanilma payi var
Busra98_ Fgbebek-1 canım benim bundanda silikti öğrendiğimde telefonun flashını tutunca çok ince görünüyodu belli belirsiz reglime 6 gün vardı o sekilde öğrendim ve şu an kavuşmamıza 27 gün kaldııııı🫠😍
Nurella00 Adetiniz geçmeden kan vermenin anlamı yok ki bekleyin ve gününüz geçerse gebelik testi alıp yaparsınız
Aselnisa_16 Nurella00 önce kana düşüyor yanlız 😉yani idrar testinden önce kan testi daha doğru çıkar her zaman hatta eğer döllenme olduysa adetine 10 gün bile olsa kanda düşük beta olarak bile çıkar
advice Ben gördüm o silik cizgiyi ve ben adet tarihime 4 gün varken ögrenmiştim :) o kadar silikti ki o cizgi anlatamam size
Fgbebek-1 Busra98_ allahım sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim inşallah bize de göstersin dua edermisiniz🤲🏻😘❤️
Jgtcfvuuvjvgk Busra98_ öyle oluyor mu ya bende yaptım negatif çıktı ama bütün gebelik belirtileri var bende az önce yine baktım tek çizgi 😢
Nurella00 Aselnisa_16 Tamam da her seferinde tahmine göre kan verelim o zaman 🤣 sonuçta bir belirti olucak ki ona göre insan kesin var demeli umut vermek hoş değil
minnosmakarna Fgbebek-1 benimde silik cizgiydi adetime birgun varken tekrar yaptım net çizgiyi gördüm inşallah vardır 🤲
Fgbebek-1 Amin inşallah vardır kızlar ne olur dualar edin 🤲🏻😘rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah hepimize