tugbaa_a İlk gebeliğimde 38+6 da akşam 11 civarı suyum geldi bi panikledim hastaneye gittik (devlet) açılmama baktı 1 cm sen zor doğurursun falan dediler sancı odasına aldılar suni sancı verildi pek hissetmedim sonra kestiler suniyi uyudum biraz tekrar suni sancı verdiler açılmama baktı 4 cm artık sancının şiddetini yavaştan hissediyordum biraz zaman geçti sancılarım çoğaldı dayanamıyordum sezaryen istedim 7 cm açılman var gel şu yatakta uzan ıkınma isteyi gelirse bize seslen dediler ama ben dayanamıyorum sancılar çok şiddetliydi neyse geçtim yatağa şiddetli bir ıkınma isteği geldi ve ben dayanamadım bi kaç kez ıkındım bebeğimin kafası geldi odadaki öbür hastalarla beraber ebeye seslendik koşup geldi ve bebeğimi çıkardı kucağıma verdi yani ben doğumhaneye bile yetişemedim.. 🙈
bunu buradan bi arkadaşa yazmıştım inşaallah sizin de böyle kolay geçer ♥️