Halime90 Ae1226 yaptırdım ve yüksek çıktı insln verdi doktorum . Yaptırın bence haberiniz olmuyor çünkü . Ve bebeğe zararı büyük . Kalpde delik , kilolu olması doğdğnda yoğmbakımda kalması , ve ilerde çocuğun şekere yakalanması yüksek oluyor. Bugun 1 saat endkln doktoru anlattı
A_r_m_i07 Ae1226 bende etrafin lafına bakıp yaptırmadım ama sonra doktorumla görüştüm yaptırma kararı aldim
bsra-25 Ae1226 ben yaptırmadım. Sadece açlık tokluk cekerine baktırdım. Eğer onlar da bir probpem çıksaydı yaptırirdim ama çok şükür herşey yolunda çıktı
Celins_ Ae1226 ilk hamileligimde açlık tokluğa bakılmıştı. Şimdi ikinci de doktorum tekrar açlık tokluk bakılsın dedi seker yüklemesi istemedi.
Fatma_07 Bende senin gibiyim her telden biri birşey söylüyor perşembe günü randevum var ama hala kararsızım
Zeynepyeniay 5 sene önce ilk hamileliğimde suyum fazla olduğu için yaptırmıştım ama birşey çıkmadı size tavsiyem yanınıza birini mutlaka alın aç karnına yapıldığı için bende baş dönmesi ve baygınlık yaptı
Selma17 Halime90 bende bugün yaptırdım değerim yüksek çıktı , sizin degeriniz kaç çıktı hemen insülin mi basladi
Papatyaa_01 bsra-25 bende sizin gibi düşünüyorum ama bu konuda bilgim yok kaçıncı haftada açlık tokluk ölçtürebilirim birde bunu normal hastanede mi sağlık ocağında mı yapılıyor?
Halime90 Selma17 164 tokluk şekerim . Hamilelkde 120 ve altı olması gerekmiş bebeğe zararı olduğu için başladı . 2 hafta ölçümde yapacam düşük çıkarda bırakacaz .
Papatyaa_01 Ae1226 bende karar veremiyorum yükleme haftası gelmeden bi açlık tokluk şekeri ölçtürüp ona göre karar vermeyi düşünüyorum
bsra-25 Papatyaa_01 sağlık ocakları yapıyor. Normal şeker yuklemesi 24-28 haftalar arası olduğu için bende 24. Haftam da yaptırmıştım. Zaten 1 gün açlık 1 gün tokluk için kan vermeniz gerekiyor
makin Ae1226 neden sürekli bu soru soruluyor anlamıyorum doktorunuza mı güvenmiyorsunuz? O zaman neden onunla devam ediyorsunuz doktorunuz yaptırın diyorsa yaptırmalısınız gebelik şekerinin bebeğe çok büyük zararı var
_edakrsu22 Ae1226 ben yaptırdım hem özele hem devlete gidiyorum özeldeki doktorum 21.22 haftadami ne yaptırdı dünde devlete gittim şeker yüklemesini birdaha istedi bugün yaptırdım mutlaka yanında biri olsun
zumzum Yaptırmalısın. Şekerim çıktı, bilmeseydim bir sürü dezavantajları olacaktı. İyi ki yaptırmışım diyorum. Önemli olan çıkmasa da önlemini alıp içini rahatlatmak, sağlıklı olduğunuzu bilmek emin ol.
1erkekkannesiiii Ae1226 perşembe yaptırcam doktor yapalım zararı yok dedi. Kimseyi dinlemiyorum doktoruma güveniyorum. Bebeğim ve benim sağlığım söz konusu.
Halime90 Selma17 endklın bölümü daha iyi ona mı gideceksnz Benim 164 yüksek değil aslında ama gebelik olduğu için bebeğe zararlıymış daha düşük istiyorlar
Meelisaninannesi Doktorunuz öneriyosa yaptirin ikinci gebeligim ikisinde de yaptırdım Allaha şükür bisey cikmadi