Seldaapk Ebrucengiz64 az önce geldim aşıdan 20.haftadayim birinci doz vuruldu.ikincisini 24.haftada yapicak 16 haftadan sonra vuruyorlarmış öyle dedi hemşire.
Duygu07 Seldaapk peki aşıdan sonra ağrı olmaması için bir şey yaptınız mı önlem olarak. Aşı yapıldığı gün?
Necla06 Mervus dinletir canım. Bi bakalım herşey yolunda mi dedi ondan sonra aşıyı yaparız dedi hemsire.
Seldaapk Duygu07 ben bişey yapmadım saat 11 gibi yaptılar asiyi öğlen biraz halsiz hissettim biraz uyudum bir saat kadar başka da bi sıkıntı olmadi ağrı sizi vs.bunye y3 göre değişebiliyor sanırım
Ceviz 21.haftada ilk dozum oldu akşama kadar bir şeyim yoktu akşam başladı ağrısı kolumu bile kaldıramıyorum çok ağrıyor dirseğime vuruyor 😔 2. Dozu da 15kasım çağırdı