Yildizim Ebrucengiz64 ilki 20 ikincisi 24. Ama bebeği tam hissetmezsen ilkini gecirtirebiliyoruz demişti sağlık ocağındaki doktorum o yüzden ben ilkini bebeğimi tam hissedince 21+4 de yapmıştım😊
Mervus Kızlar sağlık ocağına gidince alışan önce kalp atışlarını dinletiyorlar diyenler var doğru mu 😊
Selim_Alparslan Canım ben bütün gittim sağlık ocağına , 17+3 haftalıksın 3 hafta sonra yapılacak dedi yani 20. Haftada
Kardii Beni 20 mi 24 haftalıkken mi ne çağırdılar kasımın 20 de ilk aşımı vurunucam şuan 15 haftalık hamileyim hesabım kötüdür azcık 😂
Necla06 Ebrucengiz64 1. Doz 22. Haftada 2. Doz 27. Haftamda yapıldı. Hatta az önce geldim ikinci doz aşımızdan 😅
RabiaGlck Bende birazdan gidecem aşıya 20+3 üz. Normalde 16. Haftadan sonra yapılıyor ama o haftada bebeği hissetmediğim için geciktirdiler
Necla06 Mervus dinletir canım. Bi bakalım herşey yolunda mi dedi ondan sonra aşıyı yaparız dedi hemsire.
Yildizim Ebrucengiz64 sormuştum ben de bu soruyu doktora bebeğe bir şey olursa o haftalarda bunu tetenoz aşısına bağlamasınlar diye tam hareketlerini bekliyoruz dedi