bir_pasa_annesi iyiyim çok şükür vallaha anlamadm Öğün bisye stres yapmadım ama yediğim içtiğinden desem tuzlu biseyde yemedim sabahtan başladı kafa ağrı hamilelik boyunca da düşük tansiyon dan şikayetçiyim aklıma hiç yükseleceği gelmedi bi gittik tansiyon 15 9 olmuş ama çok şükür düzeldi kendiliğinden perinatoloji bölümünde yattım iki günde dün akşam çıkışımı verdiler evdeyim artk çok şükür