Selma17 canım ben diyetle de düzelmedi ama tam buğday ekmeğini diyetisyen sabah iki dilim vermişti. Neyse neden düşmüyor düşmüyor derken tam buğday ekmeğini kestim ben. Meğer bende tam buğday ekmeği de şekerimi yükseltiyormuş. Hani aklında bulunsun isterim 😊 yaklaşık olarak 15 eylülden beri ekmeksiz yiyorum herşeyi. 😀 ve şükürler olsun şekerim istenilen seviye de