Selma17 Benim tokluk 50 mg da 172 çıkmıştı. Sonra kadın doğumcu 100 mg baktırdı. Tokluk birinci saat 252 çıkmıştı. Yüksek olunca direk dahiliyeye yönlendirildim. 10 güne yakın diyetisyen eşliğinde diyet yaptım şeker ölçümlerim oldu her gün 9 kere. Baktık düşmüyor insülin vuruşuyorum şu an ve diyete devam