Kızım yaklaşık 11 aylik. Elele madre almıştım hamileyken. İyi ki almışım inanılmaz memnunum ilk günden beri. Kızım uyanıp da kendi doğrulana kadar anne yani olarak kullandım sonra yanını kaldırıp kullandım. Şimdi de aşağı katında kullanıyorum ayağa kalktığı için. Şu an 31 haftalık da hamileyim bu bebeğime de elele madre almayı düşünüyorum. Çok rahat 3 4 yaşına kadar yatar