sevilzehrasonmez 3 ay sonra tekrarlamasından korkmuştum ama bir sıkıntı olmadı çok şükür 🙏🏻
sevilzehrasonmez iki kimyasal gebeliğin hemen arkasından gebe kaldım
Hemdemmm bişey kullandinizmi
ElifK67 ovitrelle ve femara dan sonra gebe kaldım
selimsmomm bişey kullandınız mı bnde Nisan ayında gecirdim
ElifK67 hayır hiçbir şey kullanmadım
sevilzehrasonmez Ağustos’ta geçirdim bu ay bekliyorum bakalım
selimsmomm hala kalqmadim ben ya bek agrim akıntı var bu ay 5gun var adete