Kimyasal gebelikten sonra 3 ay sonra hamile kaldım. Aslında kimyasal gebelik iyiye işaret aslinda dollenmenin olduğunu bir sıkıntı olmadığının göstergesi ama sık sık tekrar ediyorsa doktorla gorusmekte fayda var. İnşallah en kısa sürede sende güzel haberi alırsın.