B-ebek Ebrar98 Demirtaşta oturuyorum, pembe mavide Aycan beye gidiyorum. Doktorumdan gayet memnunum.☺️
Hurmuz16 Ebrar98 yigitlerde oturuyorum Erikli tarafında tüze plazada Embiye yılmaza gidiyorum 2.ci bebeğime ilk bebeğimde de ona gittm tavsiye ederim
GulserenKY mrvknr Doktor da önemli tabi o doktora bi gidip bakarım memnun kalırsam devam ederim. Oranın dogum ücretleri ne kadar bilginiz var mı? Aa yakınız ne güzel. Sizin kaç haftalik oldu
mrvknr GulserenKY 6 normal doğum demişti sanırım 2 ay önce haftaya cuma gidince sorcam bir daha 32+5 oldum bende
abcd-16 GulserenKY izmir caddesi üzerinde harran kenap var onun yanında hemen. Google dan bakarsanız adres veriyor.
Sevim2211 Mustafakemalpaşa da oturuyorum Şehir Hastanesi’ne gidiyorum Yılmaz Çetin doktorum 32+6 hamileyim ☺️
GulserenKY mrvknr Öyle olur son zamanlar insan ağırlaşıyor daha zor geçiyor zaman ama bi bakmışsın kucağında :)