Neziravsin inanın benimde kültür temiz çıkıyor ama enfeksiyon öyle yüksek ki ilk bakteri 2800 lerde sonra antibiyotikle 700 e düştü o bile normale göre çok yüksek. ayın 27. de kontrolum var bakıcam bakalim ne durumda benimde şuan tek korkum bu tekrar ayni seyleri yaşamak. Ama şöyle birsey var benim bebekliğimden beri olan birsey bu enfeksiyom küçükken çok yatmıştım hastanede sanirim kroniklesti cok dikkat ediyorum gunde kac kez camasir tüketmiyorum. Kuru dut çayı iyi demislerdi onu ictim 10 gun icilcekmis simdi tekrar baslicam bakalim ayin 27 snde ne dicek dr. özellikle normal doğumda bebege geçiyor çünkü çoğu zaman