22 ekimi 38m hafta olarak hesaplandiysa 10 ekim erken olmuş. 1 gün bile önem li derler doktorunuz burda bilinçsizce davranmış bence. Siz böyle bir teklif sunabilirsiniz ama bilgili olan kişi o sonuçta. Benim oğlumda kovzde kalmıştı cok cabuk toparliyorlar siz kendinize dikkat edin bol sıvı tüketin süt için ve stres yapmayın. En kısa zamanda insaAllah alırsınız sizi çok iyi anlıyorum kucak boş dönmek çok zor yıpratıcı bir süre ama bebiş çıkana kadar sizde kendinizi toplamış olursunuz. 1ml bile ciksa şırınga ile hastaneye görürüm