Gizem2121 2020 yılında 32 haftalık doğan 1.800 doğup 1.200 düşen bir prematüre annesiyim. Oğlum tan 28 gün kuvezde kaldı . 6 Mart doğum yaptım 11 Mart kovid başladı ve yasaklar geldi ben oğlumu haftada bir defa Çarşamba günü görüyordum sadece 5 dakika . Onun dışında süt istedikçe süt sağıp gonderiyorduk . Dayanacak gücüm kalmamıştı çok yorulmuştum . Ve 28 günün sonunda 3 Nisan doktorumuz dedi ki 2 kilo oldu artık taburcu ediyoruz dedi ve oğlumu bana verdi . O gece evde sabaha kadar kokusunu içime çektim çok farklı bir Duygu kuvezde olması onu gorememek. Şuan 32 aylık 2,5 yaşını epey geçti 3 yaşına yaklaştı ve her gören diyor ki prematürelikten eser kalmamış . Ve doktorlarımız hep şunu soyluyor gününde haftasında doğan bebekleri geçmiş Atlas ozan diyorlar . O kadar gelişmiş diyorlar çok şükür. Diyeceğim şu ki sabredin sabrın sonu selamet . Bundada vardır bir hayır. Dualarım inanın sizinle şuan bir kız annesiyim hamileyim. Dualarım seninle .

Bak benim prematürem oğlum 😊🕊️🤍 sana umut olsun . Onlar başarıcak ve istediği kiloya ulasinca vericekler size şuan onun sağlığı için kuvoz şart annesi. Dualarım seninle canım arkadaşım 🥰😊