Duygu538 EsenPelin en az 20 haftalıkken gidiliyor gebelik kursuna. Ben 24 haftalıkken gitmiştim 🤗çok güzel herkesin gitmesini tavsiye ederim:)
EsenPelin miniko hayır ben 25 haftayım bılmıyorum geçmek lazım mı başlıyor yarın isterseniz birdahakı muayene de gebe ızlem odasında bır sorun . Hangı doktora gidiyorsunuz
Tugyal EsenPelin fena değil. Cihan a da gittim ikisinin de ilgisi aynı geldi o yüzden para vermektense aynı muameleyi devlet hastanesinden göreyim dedim .
EsenPelin Tugyal doğru bende bakalım kıme gıdıcem kararsızım Pınar’a gıttım ama bıdaha başkasına bakıcam
Duygu538 EsenPelin 6 hafta sürüyor🤗ilk derste ders konularını dağıtıyotlar hangi hafta ne anlatılacağı:)
pamuk_anne Merhaba 😊 bugün alikahyadan bana da telefon ettiler 25+2yiz yarın gebelik okulu başlıyor dediler ben de katılmayı düşünüyorum 🌸
Coolmom pamuk_anne aa ne güzel benimde şimdi sizlerden haberim oldu ders programı nasıl ne zamanları olcak acaba
EsenPelin pamuk_anne Benide dün aradılar . Yalnız otobüs ile gelecegım zorlanırmıyım diye biraz tereddütlüyüm ☺️ Ama gidicem inşallah
pamuk_anne Tugyal 20 haftalık olunca gebe izlem odasında isminizi yazdırın telefon falan alıyorlar. Sonra geri dönüş yapıyorlar zamanı gelince. Yani benim bu şekilde oldu, kaçırmayalım diye söylüyorum işleyişi bilmek lazım 🙈
pamuk_anne Coolmom hiç haberim yok, bugün telefon aldım. Çarşamba 13.30 ile 15.30 arası ders olacak dediler yarın öğreneceğiz bakalım 🤗
Tugyal pamuk_anne yaa çok sağol ben de daha düşünüyordum dr mu önerir biz mi danışmasa ilgilenir diye. Iyi oldu ögrendigin.
pamuk_anne Tugyal esra arslana almaya çalışıyorum ama eğer izinliyse veya randevu bulamıyorsam rastgele giderim. Mesela bir kere öyle rastgele funda Demirele gittim ondan da memnun kaldım 🌸
pamuk_anne Duygu538 peki ne giymemiz gerek ilk ders için. Yada gebe okulunda pilates de olduğu için terler miyiz acaba yanıma yedek bişeyler götüreyim mi. Evham gibi gelebilir ama hasta olmamak için soruyorum çok çabuk soğuk alıyorum da ben.