Dnz35 Çalışamaz raporunu 32. Haftada çalışmak istiyormusun die soruolar mı doktorlar yoksa hiç sorun yoksa sormadan çalışır mı veriolar nasıl oluyor . 27. Haftadayım 32 de çalışamaz raporu almak istiyorum çok yoruldum :/
yabadabaduu Dnz35 tabiki zaten o hafta veriyorlar siz tam 32. De almaya çalışın. siz çalışmak isterseniz 37 ye kadar uzatıyorlar sadece
durumom2022 Dnz35 32. Haftanızda gidin tam çalışıyorum izne ayrılmak istiyorum diyin direk veriyorlar istersen çalışırsın istersen ayrılırsın hepsi senin yasal hakkın
teachering06 Dnz35 siz ne derseniz onu yapıyorlar, ben 32de çalışır aldım, 35te çalışamaz aldım 3 hafta çalıştım
Dnz35 Ays_eee Seyma0323 yabadabaduu Pinar02 durumom2022 Kbrak teachering06 Seyma0323 teachering06 Ipekk123 Kbrak Emotion07 teşekkürler kızlar 32+0 da alıcam ozaman 🙏
Seyma0323 Canim tam 32 olunca doktora gideceksin o rapor vericek sende onu iş yerini vereceksin, bende haftaya alıcam inshAllah raporu
Ipekk123 Kbrak tam 32+0 da alınabiliyor benim doktorum yaklaştığında sormuştu tam o gün tarihi hesaplayıp gelin alın demişti
Emotion07 Tam 32+0da gitmen lazım benim pazar gününe denk gelmişti o yüzden 32+1 de gittim tamamen senin istediğine bağlı çalışmak istersen çalışırsın istemezsen çalışmazsın ben çalışabilir aldım 37+0 da bırakman gerekiyor rapordada yazıyor zaten ☺️
Mrv135 Dnz35 Çalışamaz raporu istediginizi söylüyorsunuz veriyor doktor. Benimki hiç ikiletmedi. 32+0 da aldım ben sanırım 32+0 da gitmek gerekiyor.