saglikciaanne Melisaekr 30+4 te gittim 2 kgydi 32 haftalık görünüyor dedi 🤰 haftaya salı 32+4 olacağım bakalım ne dyecek
Gzm012 Melisaekr 32 haftalıkken 2100 gram demişti 34 haftalık oldum çarşamba günü randevum bakalım ne dicek🤷♀️
yaasemin Melisaekr en son 30+1 gittiğimde 1.557 dedi haftasıyla uyumlu dedi haftaya kontrolümüz var bakalım kaç olduk 33 olmuş olucaz
yaasemin Melisaekr inşallah öyle olur haftasıyla uyumlu gitsinler bence güzel gidiyor sizin bende meraklı ve heycanliyim acaba kaç oldu 😅😅
Melisaekr yaasemin insallah balım seninde 2 kiloyu geçmiştir sanırım sağlıkla alalım kucaklarimiza bebislerimizi 🥰🦋
Seyma0323 30 haftalıkken gittim 1500 civariydi şimdi 31 olduk. Kızlar bu arada 30 haftaya girdiğimden beri hareketlerde baya azalma var sizdede oldumu? Hafif hissediyorum bide
Melisaekr Seyma0323 benimkide daha çok hareketlenmeye başladı demeki hepsi bir olmuyor senin bebis tatlı uykularda🥰
Seyma0323 yaasemin benimki zaten çok hareketli değildi kaç sefer hasraneye gittim ama herzaman yolundaydı🙃 heralde kabul etmem lazım tembel olduğunu
Biranne- Kontrole iki haftada birmi gidiyorsunuz kızlar ben hâlâ ayda bir gidiyorum 29 haftalıkken gitmiştim bir hafta önde demişti şuan 31 olduk
Melisaekr Biranne- 25 haftadan sonra 3 haftada bir çağırdı, 32 haftadan sonra 2 haftada bir çağırıyor sık sık çağırması lazim artk kuzum
yaasemin Seyma0323 sağlıklı olsun da bi sorun olmasın benimde öyleydi şimdi daha hareketli hic Kırık başladı mı sizde de ?