Evinamin031120 Gamzealptkn benim adet gecikmesinin 3.günü negatifti 10.günü 11 ile öğrendim Şuan 24.haftadayım siz artısı gözlemleyin sağlıklı gebeliktir insallah 🙏
HESA20 Gamzealptkn bence kötü düşünme ilerleme iyi gidiyor gibi👐stres yapma canım iyi düşün iyi olsun Rabbim saglıklı sıhhatlı bir evlat nasip etsn
Fgbebek-1 kızlar ikinci çizgi çok belirgin değil hayalet çizgi var adetim 15 ekim erken gebelik testi ile yaptım sizce daha sonra da yapayım mı adetim geçsin 2 -3 gün öyle mi yapayım