Kızlar selam. Pazartesi günü kan verdm negatif çktı (1,67 )bugn adet olmam gerekiyordu olmadım test verdm 26 çktı pazartesi negatif geldiğinden geç döllenmiş olup da o yüzden bu kdr düşük gelmiş olablr mi sizce yükselir mi yoksa sağlıksız kimyasal gebelik vs midir ?