Bebekk01 tabiki bilmeyebilir, bizde burda bişgilensin diye yorum yapıyoruz, kan tahlili sonucunda bile referans aralığı yazıyor maksimım ve minimum olması gereken , evet bilmeyebilir güzel bi sekilde normal oldugunu söylediğim halde normal degil diye verdiği tepkisi komik , öyle olunca iş cehalete gidiyor bir ben miyim normal diyen herkesin düşüncesi böyle cnkü tıbben olabilir anlamıyoem insanlar neden böyle doğru bilgi verene saldırır