Kızlar çok heyecanlıyım bana yardımcı olabilirmisiniz
Bugün hamile olduğumu öğrendim değerim 2570 çıktı bir önceki adet tarihime göre 31 Ağustosta adet olmuşum hesapladım 6 haftalık görünüyorum değerim normal mi yoksa ikiz mi acaba doktora yarın gideceğim