Çevremdeki herkes hislerine dayanarak bebeğimin erkek olduğunu söylüyo hiç kız diyen olmadı ben ise kız hissediyorum ama bu kadar milletin hissi yanlış olamaz heralde diyerek kendimi zorla erkektir kesin diyerek erkeğe adapte etmeye çalışıyorum 😄😄 sizce yanlış mı yapıyorum millete mi güvenmeliyim yoksa kendi hissime mi başına böyle bir şey gelipte kendi hissi çıkan var mı 😄