Dilek5252
Biz ev değiştirip kurtulduk, o kadar yani.. ben anneme gittim, eşim arkadaşına. O zaman çocuk yoktu. Evdeki tüm kıyafetlerimizi yüksek derecede yıkadım, poşetlere koyup ağzını bağladım. Bunu yaparken sürekli eldiven değiştirdim. Evimiz eşyalıydı, başka eve geçecektik o yüzden tüm eşyaları sirkeli suyla silip fön tuttum (bizden sonra gelecek olanları düşünerek) 3 günü ayrı evlerde geçirdik, o sırada eczaneden verilen karışımı sürdük, banyo yapmadık, kalın giyindik sıcak tuttuk kendimizi. Eve dönünce poşetlerimizi alıp çıktık yeni evimize gittik orası da eşyalıydı zaten. Orda da yeni liflerle banyo yaptık. Geçti şükür.