Kızlar allah askına birileri varsa bi çözümü soylesin 26 haftalik gebeyim yaklasik 3 haftadir kasiniyorum cildiyeye gittim
Uyuz dedi kwelleda yazdi kullandim kukurtlu dus jeli
yazdı kullandim ama hicbirseye yaramadi çevremden birsuru sey duyuyorum kül ile yikan diyende var sirkeyle sil vucudunu diyende var yapma ilaclarda oluyor ama kadin dogum doktorum icinde talk oldugu icin izin vermiyor sizin kullanip ise yarayan yönteminiz varmi bebege zarar vermeyecek bi yontem