istanbulluanne Ensuu Var sanırım. Doğumda çok lazm oluyormuş ama merak etme çok kansiz kalırsan kan takviyesi yapiyorlar.
Nefesliva Ensuu demir hapını 2 ye çıkarsın doktorum benim hamikr kaldımda 13 tü sonra 12 düştü ilaç kullandım halde sonra 11 şimdi ikiye çıkardı ilacı 11 devam ediyor canım
Yenianneyimmm Deryakaya1802 aynen bende de öyle benim de kanım düşük ayrıca kan sulandırıcı iğne ve aspirin kullanıyorum demir ilacı kullanıyorum bakalım doğumumuz nasıl olacak inşallah sağ Salim alırız kucağımıza kan kaybı çok olmaz umarım
Kadze Ensuu sabahları pekmez ye cnm bnmde kanım dusuk pekmez yiyorum bide kan ilacını 2ye cıakrdı doktorum
Harunnisa Ensuu bendede düşük lük var dr ilac verdi ama hap icemedigim ickn sise tüp ilac verdi ama faydasi olmayacaginida soyledi kirmizi et dana cigeri ye bol bol kan yapsin dedi
Deryakaya1802 Yenianneyimmm inşallah kan değerlerimiz normale döner de dediğin gibi iyi atlatırız Doğum sürecini de canım 🙏🏼