Baby66 bende erken gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı doktor keseye baktığında 4 haftalık gözüküyordu ama son adet tarihine göre 6 hftalık olması gerekti yarın kontrole gidicem kaç hafta olduğunu o zaman söylüyorum demişti . Belki benimde geç döllenmedir veya senin geç döllenme olabilir ben kürtajdan sonraki ay hamile kalmıştım düzensiz yumurta olunca geç döllenme oluyormuş