Merhaba hanımlar, buralarda yeniyim ama size danışmak istediğim bir konu var. 3 4 aydır bebek istiyoruz ve bu ay regl tarihime 3 gün varken kanda gebelik testi yaptırdım 2.6 çıktı negatif ama bugün test yaptım ve silik bir çizgi çıktı 😫 bu ne oluyor anlamadım acaba kimyasal gebelik mi nasıl anlarız yardım ederseniz çok sevinirim
