Ayayka o crp ıle evde tedavı yontemı mı arıyorsunuz ? Ben erken doğum yaotım 14 gun yoğun bakımda kaldım cok onemlı bence bıran önce tıbbı tedavıye başlayın ılla sıze göre antıbıyotık var . Crp düşmüyordu artık nerdeyse organlarım ıflas edecekti benım ılk değer 198 dı sonra ne yaptılarsa katlandı ıkı katına çıktı imtaniye enfeksiyon bölümünden tedavıye başladılar 14. Gun yanıt verdı vücudum lütfen hemen alanında ıyı bır doktora bas vurun sızın ıcınde bebegınız ıcınde bu onemlı ❤️