Ayayka Kızlar 21 haftalık gebeyim boğaz enfeksiyonu geçiriyorum bademciklerim şişti ateşim var halsizlik ve kusma yaşadım doktora gittim crp bakıldı 133 çıktı çok korkuyorum bebeğe zararı olur mu acaba böyle bir durum yaşayan varmı antibiyotik verdi ona başlicam
Asyaninannesi58 Ayayka antibiyotik düzeltir inşallah düzenli kullanın 🥰 Allah şifa versin en yakın zamanda iyileşirsiniz inşallahh🤲🏼
mavipapatyaa Ayayka crp yi düşürmenin en iyi yolu kestane balı ve çam kozalak şurubu. Gerçek olduğu sürece kısa bir donemde düşüyor. Bende hep olan sey crp yuksk ciktiginda artik antibiyotik den bıkmıştım kestane balı denedim doktoruma danıştım tamamen bitkisel yöntemler crp düşürmek icin en iyi yöntem deri
umutsuzmom Ayayka Allah şifa versin inşallah ❤️ hiç stres etme dinlen ilaçlarını kullan crp yüksek olması hiç iyi birşey değil. Benim idrar yolundan dolayı cep yükselmişti erken doğum yaptım. Ama benim doktor seçimim yanlıştı bana ne antibiyotik verdi ne bişe şuan da yüksek ama suanki doktorum bundan bişe olmaz diyor bakalım geçmiş olsun
Ayayka Asyaninannesi58 amin inşallah ya 5 in üzeri bile yüksek diyorlarken benim 133 çıkması çok korkuttu beni acaba bebeğe zarar verir mi
Asyaninannesi58 Ayayka Enfeksiyon erken doğumu tetikler diyorlar ama siz başüstü tedavi olursanız bir şey olmaz Allah’ın izniyle kötü düşünmeyin herkes grip soğuk algınlığı vs atlatıyor hamileyken 🥰
marnus Ayayka benimde crp yüksek çıkmıştı felaket ağrıyla gitmiştim dr a. Antibiyotikle düzeldi çok şükür.2 aydır sıkıntı olmadı
mikaa Antibiyotiki aksatmadan sona kadar kullan canim, crp enfeksiyon oldugunu gosteriyor evet yuksek cikmis inshAllah bir shey olmaz icini ferah tur
Ayayka mikaa inşallah ya ne biliyim çok korkuyorum burda biri yazmıştı bebeğe geçti falan diye acaba bebeğe geçince ne gibi zararlar oldu dedim ama dönmedi kendisi 🥹
Ayayka mavipapatyaa ya öylemi siz nerden aldınız acaba bir internet sitesinden falansa bende alayım hemen
mikaa Ayayka crp her turlu emfeksiyonda, soguk alginliginda yukselir zaten, senin bogaz enfeksiyonun bebege gecemez canim merak etme. Benimde bobrek enfeksiyonum vardi crp yukselmisdi. Bebege gecme soz konusu degil ama
mavipapatyaa Ayayka ben rize den getirtiyorum daha bu sene gelmedi yeni mahsul çıkmadı ☺️ Bazi yerlerde sadece karadeniz ürünleri satiyor oralardada oluyor.
Ayayka umutsuzmom kaçtı değeriniz düşük yaptığınız da sağolun size de geçmiş olsun inşallah tekrarlanmaz aynı durum sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
mikaa Sadece bogaz enfeksiyonundan kaynakli yukselmesi iyi , idrar yolu enfeksiyonu olsa riskli olurdu
Ayayka mikaa yani doktor öyle söyledi bilmiyorum artık hani bide belirtilerle alakalı sanırım hasta olduğum için şuan idrar tahlili falan almadı acilde idrar alınmıştı idrarla alakalı birşey demedi ama sadece kanda enfenksiyon var dedi
Defnem_26 Geçmiş olsun benimde 1 haftadir grip boğaz ağrım vardi ben geçmesine yakın tahlil vermiştim crp 24 çıktı belkide daha yuksekti düştü artik bilmiyorum doktorum sıkıntı yapma sorun degil dedi idrar olsa ilaç verecekti
Ayayka Defnem_26 sizede geçmiş olsun olabilir ben hemen ateşlendiğim gibi verdim inşallah düşer bakalım