18+3 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrason da korpus kallozum gelişim süreci tamamlanmadı yazıyor doktorumuz 3 4 hafta sonra tekrar incelenmesi gerektiğini söyledi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ? Her hangi bir sıkıntı olursa aldırmayı düşünüyor musunuz diye sorunca endişelnedim yardımcı olur musunuz lütfen