YelizMami Aysenurozbay evet ablam bim den aldı pepe baskılı oda gzl aslında bekliyorum zaten şimdi almıcam 🤗
YelizMami kckynssna bende iknada karar kılıcam sanırım iç minderi ikea da pahalıdı ama bugün baktım 39 tl si e Bebek te 19 tl ordan alırım onu🤗🙈