YelizMami bende mama sandalyesini doğduktan sonraya bırakıyorum bebişle hiç alışverişe çıkmıcazmı canım en net 6 Aydan sonra kullanılmaya başlar zaten
Bende çok hevesliyim herşeyine ebebeğe gittiğim zaman onu bunu koydum sepete çalışana mama tabağıda almak istiyorum dediğimde şimdiden neden alıyorsun bunları hiç gelmeyecekmişim birdaha sadece yeni doğan bölümüne odaklan zaten sonraları hep geliyor anne babalar deyip bıraktırmıştı utanmadım değil o an 🤦🏼♀️🤦🏼♀️