Nisa3434 benim ikinci hamileliğim ilk kızım şuan 15 aylık onda tüm testleri yaptırmıştım bunda yaptırmadım olumsuz bi sonuç alsakta doğum olacak içimizi rahat tutalım allahın izniyle bugün kontrolümü oldum bend meltem çalışkan du sanırım ona muayne oldum doktor çok tatlı naif birisi hayırlısı olsun inşallah hakkımızda yorucu süreçler sonucu güzel olacak inşallah