Teyibe ben gittiğimde yaklaşımı diğerine göre iyiydi en azından ultrason fotosu verdi bilgide verdi diğerine gittiğimde bana kese gözükmüyo demişti değerlerim yüksekti inan ultrasonu gezdirmedi gibi bi kaydırdı yok dedi 10 gün sonra gel ağlaya ağlaya çıktım hastaneden nasıl olur diye sonra ailemin yanına döndüm o gün.. aile hekimine gittim napmam gerekiyo diye hemen bi doktora git erteleme bu hafta ve bı değerlerle gözükmemesi normal değil dedi gittim kendi şehrimdeki devlete doktor uzun uzun baktı sorun var galiba kese gözükmüyo mu dedim doktor ne gözükmemesi kesede gözüküyo bebekte dedi sonra buraya döndüğümde devam edemedim orda çam ve sakuraya gidiyorum