HilalEA zaten adetın gecıkmemıs bence adetının gecıkmesını bekle canım bu testın suan negatıf cıkması cok normal sakın moralınıde bozma hepımızın basına geldı ben mesela adetımın gecıkmesını bekledım o sekılde yaptım adetım 3 gun gecıktı yaptım dırek cıft cızgı cıkmıstı ☺️ınsallah senın de guzel haberlerını alırız ☺️☺️