Opheliaaa HilalEA Gebelik var gibi canım. Eğer çok çok ta merak ediyorsan erken testlerden al o direk köyü bı şekilde çıkartır burda çok çok silik çıkmış
Gamzecetin Malesef negatif adetin yeni geçiktiyse erken gebelik testi almanı tavsiye ederim bu testlerde hemen gözükmez
HilalEA Gamzecetin günüm geçmedi aslında normalde 34. Gün oluyorum ama bu ay ilaç kullandım 30. Gün olmayı bekliyorum. Hayırlısı bakalım. Teşekkür ederim 😊
HilalEA Opheliaaa Opheliaaa Canım inşallah vardır. Henüz adetim gecikmedi sadece kasik ve göğüs ağrılarım çok çok artınca bı test yapayım dedim sanırım bir kaç gün daha bekleyeceğim.
HilalEA Srapemre İnşallah canım. Test almak istemiyorum sürekli beni strese sokuyor biraz bekleyip kan vereceğim adetim geçerse.
Opheliaaa HilalEA Erken testler bazen adet günün gelmeden bile net gösteriyor. Ben hiç bunlardan kullanmamıştım. Erken test almıştım zank diye ogrendim
Srapemre HilalEA aynen öyle benimde adet olmama 1 hafta vardı test yaptığımda aşırı silik çizgi çıkmıştı yüzde 90 hamilesin inşallah belli ben de direk gördüm belli ikinci çizgi adetin gecicince direk kan testine git
HilalEA Opheliaaa Bende erken gebelik testinin gazabına çok uğradım gebelik yotu ama pozitif çok gösterdi canım. Bir kaç gün geçsin direk kan vermeyi düşünüyorum.
[silindi] HilalEA Ben ikinci çizgiyi kendimi yormadan gördüm yakınlaştırıp gözümü sokmama gerek kalmadan yani :)) Birde erken gebelik testi alıp denesene canım.Daha net çıkabilir 🌸
HilalEA [silindi] İnşallah canım 😊 bir kaç gün sonra kan vermeyi düşünüyorum hayırlısı olur inşallah 😊