AslanBebeginAnnesi yok herşeyim çok normaldi, onlar da anlamadılar herşey yolunda dediler. Doğum da başlamamış. Gerçi ben söylemeyi unuttum önceki aksam ilişki olmuştu diye.Onlar da sormayınca heralde onunla alakası yoktur dedim aradan 14-15 saat gecmıstı cunku.Hemen pesıne olsaydı derdım ama eşim de şimdi benım yuzumden benım yuzumden oldu dıye yakınıp duruyo.Daha elını surmez zaten 😂