Ben de 36-4 üm perşembe günü 37-0 olucaz tık yok daha biraz sabırsızım inşallah 40 ları görmem diyorum hem bedenen hem ruhen tükendim bebeğimi istiyorum artık 🤭😅 35 te sancılarım olmuştu hafif hafif ama artacağına bitti çok sakin bir hafta geçirdik niye böyle oldu ki 😅