Kubraisin o nasıl laf ya iki damla kanamayla bişey olmaz ne demek hamilelikte kanamanın her türlüsü risklidir tabiki korkucaz.bayan doktorlar daha gaddar oluyor sanırım bu konuda.umarim bulursunuz içinize sinen bir doktor bu süreç çok önemli çünkü.ben en son gittiğimde Murat bey sen sağlık çalışanı mısın diye sordu hatim ettik esimle bütün hamilelik kitaplarını falan çünkü araştırmak gerekli gerçekten