Kubraisin ben daha önce Acıbadem de Özlem hanıma gidiyordum gebelik istiyorum diye 9 ay boyunca gittim her seferinde herşey normal deyip beni geri yolladı ama bi türlü hamile kalamadım.tesadufen asker hastanesinde bir doktora gittim Samet Temel ki kendisini de kesinlikle tavsiye ederim şu anda doğum yaptırmadığı için başka doktor a gidiyorum.her neyse rahim içinde polip olduğunu söyledi ameliyat oldum hsg çekildi ve ben aynı ay hamile kaldım.gebelik takibi için eşimin ısrarı ile Yine Acıbadem de Ramazan Bayirliya gitmeye başladım ama ona da bi türlü ısınamadım ümit hastanesinde Murat Boylu ya gittim bu arada sürekli geziyorum ama bi türlü içime sinmedi burda bi arkadaş tavsiye etti bana Murat Şenol u valla o kadar doktor içinde tek içime sinen doktor o oldu çokta memnunum.ozelde istiyorsanız kesinlikle tavsiyemdir.devlet derseniz de Samet Temel kesinlikle.