HavvaSonmez03 girl_boy_annesi kız ne bilimm ben 13 haftalıkken görmüştüm pipisi hala oluşmamıştı 23 haftamda gittim pipi baya belliydi o yüzden benim kendi görüşüm yalan yanlış bişey söylemek istemiyom tabikide 😂
girl_boy_annesi HavvaSonmez03 benim oğlumunda 12 haftalık iken pipi meydanda yoku 20. Haftada bende gördüm net bir şekilde renkli usg de Anneme gösterdim hatta Anne bana mı küçük geliyor yoksa parmağımı dedim oda kızım minicik bebek küçük görünmesi normal demişti🙈😅 bu arada 3 erkek kardeşim var kadın tecrübeli 🙈
HavvaSonmez03 girl_boy_annesi allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😚 doğum ne zaman Allah nasip ederse ?
girl_boy_annesi HavvaSonmez03 Rabbim inşallah hepimize sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼🥰 29+0 olduk ilk çocuğum normal olduğu için net bir tarih yok ama Aralık sonu Ocak başı görünüyor🥰 sizin ne zaman Doğum
HavvaSonmez03 girl_boy_annesi amin inşallah bizde 27+6 olduk 🙏🏻 aramızda 1 hafta 1 gün varmışş 😊 benim ocağın 12 sinde doktorun diyişine göre ama bence 10 gün falan erken gelir diye düşünüyom. 😁
girl_boy_annesi HavvaSonmez03 inşallah sağlıkla gelsinler canım🤲🏼 ben kızımı 39+4 doğurdum bu bebişte öyle olacak gibi geliyor