Goncanur ya ben brz nazli oldugm icin hemen ayaklanmadim ama agrim sizim cok azdı rahat yururdum ilk iki uc gun wc de az bi yanma oluyor okdr onun harici bi skntin yok. Cati agrisi cok yasiyorum ben hamileyken. dogumdan snrada bi sure o zorluyo beni bide hamileymiism gbi.Yani normal dogum heleki dikissiz muhtesem diyeblrm. Otekilerin ne gbi skntiai var blmiyorum.