Vldnshn1 saol canım💗 tabiki önemli olan bebeğimin ve benim sağlığım 🥰 ama yurtdışında malesef sezeryan yapmamak icin elinden geleni yapıyorlar buna malesef mi denir bilmiyorum😅 secme hakkım zaten yok direk normal doğuma yöneliyolar catı muayenesi bile yok bu yüzden nede olsa normal diye, gercekten cok büyük bir sebeb olması lazım misal makat ters geliş doğum anına kadar, bebeğinin kalp atışları aşırı derecede düşer felan burda hani ACİL sezeryan var sadece 🤷♀️ Ablam mesela 4+ kilo doğurdu kiloda bir sebeb değil mesela🙄 41e kadar bekliyorlar gelmezse suni sancı veriyorlar yani benim yaşadığım yerde öyle 🙈 catı muayenesi olmak isterdim mesela cok merak ediyorum işte acıklığım varmıdır felan diye ama yapmıyorlar🙄 sadece suyun geldiyse sancın kısa ve düzenlisye