Ozge_5516 rica ederim ıhlamur içiliyor ama hani fazla abartmamak gerekiyormuş. Günde 1 yada 2 ön gerekirmiş sonrası zararmis. Bana doktor naneli limon ve ıhlamur iç. Ama sakın kuşburnu içme demişti cnm. Ihlamur öksürüğe çok iyi geliyor. Bn ıhlamuru bı sabah kahvaltısının yanında 1 bardak içiyordum. Akşamda sadece 1 bardak iciyordum cnm. Başka yok