Sehrbnon122 3 gün entübe oldu ama hiç ilaç kullanılmadı 3 gün sonunda küvöze solunum verdiler . ciğer geliştiriciyi 2 hafta önceden vurulmuştum onun çok etkisi olmuş. Sonra bağırsaklarını çalıştırdılar beslemeye başladılar sonta ile devam ediyorlardı ben sürekli bu arada sütümü sağıp gönderiyordum her gün de görmeye gidiyorduk sezeryanlıyım aldırış etmeden her gün gidip gel bazen akşamları dayanamadığınız zamanda gidip geliyorduk. Çok kilo kaybı da yaşadık bir gün 80 gram alırken diğer gün 100 gram vermiş oluyordu bir gün 5 gram aldı bir gün 30 gram verdi bir gün 60 gram aldı 50 gram verdi doktorumuz normal doğan bebeklerde %7 prematüre bebeklerde ise %10 kadar kilo kaybı yaşayabileceğini söyledi. Kilo alımı düzene girdi. Sonra ise 2 kg oldu biberon denemeye başladılar kilosu tekrar düştü 1870 civarına biberona alışınca tekrar kilo almaya başladı tekrar 2 kg olunca hiç beklemediğim bir günde telefonum çaldı bugün emzirmeye gelebilir misiniz diye bende koşa koşa gittim 11 ve 2 beslenmesine çağırdılar günde 2 defa gidip emziriyordum hatta gece bile arayabilirsiniz diyordum huzursuz olduğu zaman oluyormuş çünkü. 3 gün emzirme sonunda doktorumuz artık taburcu olabilirsiniz dedi. 2.080 gramla taburcu olduk 38 günün sonunda zafer bizim 🧡 he bu ara da o kadar zorlu bir süreç ki anlayabiliyorum pes edeceğin zamanların olacak duygusallığını yitirdiğinde sinirlerin yıpranacak tahammülsüzlüğün de başladığı zamanların da olabilir duygusal bir boşluğun var lohusa depresyona her zaman meyillidir bazen olabilir ki biri güzel birşey dese bile küfür gibi algılayabilirsin çünkü kolay değil bir prematüre anne olarak bu süreci inişli çıkışlı yaşadım herşeyi hastane ev arasında halı dokudum her gün bebekler görüyordum sanki gözüme sokuluyormuş gibi algıladım. En zoruda evine ellerin bomboş dönmek zorunda kalıyorsun ya kalbin acıyor bedenin titriyor odalardan gelen bebek sesleri eşliğinde bırakıp gelmek varya daha da zor canım yana yana indim evime geldim. Sonra kendimi herkesten uzaklaştırıp sadece video izledim o kadar çok video izledim ki yabancı yazıları Türkçeye çevirip prematürelerle ilgili makaleler okudum . hepsini araştırdım kendim gibi olan insanlardan bu süreçleri dinledim Instagramda buna benzer sayfalar var umudumu kaybetmemen gerektiğini gördüm. incicandemirin kitaplarını okudum bu süreçte evimin temizliğine yemeğine adadım sürekli zaman geçirmek için dışarıya çıktım gezdim kafamı dağıttım zamanda geçmiyor ki günü zor bitiriyorsun ağlamaya koyuluyorsun bir ayrılık şarkısı çıktı mı içli içli ağlamaya başlıyorsun. Herkes teselli etti arayanlar soranlar ama sen ne kadar teselli duysan da senin kafanda bitiyor teselli şekilleri de şunlar aaa bak kuzenimde erken yaptı beneğine baksana aaa bak komşumuz da erken doğum yaptı baksana şimdi bu kadar demeye başlıyorlar çünkü insanlar bu süreci yaşamadıkları için senin yanında olmak için bunları söylüyorlar.